wtorek, 30 października 2018

Przed świętami

Większość z nas narzeka z powodu nadejścia tej brzydszej jesieni. Szczerze mówiąc, mnie taka podoba się bardziej. Uwielbiam chodzić na grzyby, chociaż w mojej miejscowości w tym roku ich nie ma. Jesienna pogoda poprawia mi humor, z kolei za słońcem nie przepadam. Chyba, że akurat jestem na wakacjach i mam czas na wypoczynek. Jesienią czytam książki, zwłaszcza te kryminalne, które wręcz uwielbiam. Teraz akurat czytam ''Dziewczyny które zabiły Chloe'' i z przykrością stwierdzam, że narracja kompletnie mnie nie przekonuje, a jestem już gdzieś na około 80 stronie. Więc raczej się już nie przyzwyczaję, ale jak zaczęłam czytać, to należy skończyć.
Teraz akurat wybieram się do miasta, rozejrzeć się za jakimiś artykułami dekoracyjnymi do domu. Myślę już nawet o tych świątecznych i chyba w tym roku postawię na Mikołaja wchodzącego po drabinie (taka ozdoba na ścianie :D)
Ooo, coś takiego właśnie, ale niestety nie mam takiego wejścia do domu, więc pozostanie wspinanie się po drabinie na ścianie. Nie wiem czemu w tym roku tak szybko naszło mnie na przygotowania do świąt. Choinkę też musimy kupić, ale oczywiście sztuczną. I ze względów ekologicznych i oszczędności czasu - sztuczna nie będzie się sypać :) Myślałam o takiej oszronionej jak tu: 
Jako, że już będzie biała, myślałam o czerwonych ozdobach. I skupić się tylko na jednym kolorze w zdobieniu. Chyba, że zamiast czerwonego niebieski? 

3 komentarze:

  1. Ja osobiście całkiem lubię jesień. Herbatki pod ciepłym kocykiem, czy bluzy i swetry, to coś co w szczególności uwielbiam.

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak czekam na zimę ;D

    ❤️❤️
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię jesień :) A co do choinki, lepsze czerwone ozdoby :P
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń